21 juni 2021

23-6 Wijkbijeenkomst Mierlo-Hout

Op woensdag 23 juni om 19.30 uur organiseert het CDA een wijkbijeenkomst in de Geseldonk.

Bewoners van Mierlo-Hout zijn van harte welkom om actuele onderwerpen, die van belang zijn voor de wijk, de buurt of de straat te bespreken, zodat wij samen met u kunnen zoeken naar een oplossing. Onderwerpen, die voor de wijk van belang zijn, nemen we zeker op in ons verkiezingsprogramma, omdat we vinden, dat het welzijn van de individuele bewoners het uitgangspunt moet zijn van de plaatselijke politiek. Dit betekent, dat de overheid dienstbaar moet zijn, uit moet gaan van vertrouwen en mensen in hun kracht moet zetten. Daarmee wordt de rol van de afzonderlijke wijken steeds belangrijker en vandaar, dat we als CDA-Helmond bij u aankloppen om dit samen met ons inhoud te geven.

Ook presenteren we op woensdag 23 juni het wijkteam voor Mierlo-Hout. Dit team bestaat uit CDA-leden, die sterk betrokken zijn bij Mierlo-Hout en klaar staan om ideeën en plannen te ondersteunen, maar ook om te helpen zorgen weg te nemen. Denk aan de inzet voor de gedupeerden van het project Houtse Akker. Verder zullen we deze avond ingaan op plannen, waar we ons, als CDA, sterk mee verbonden voelen. Denk aan de plannen in ’t centrum van Mierlo-Hout, “Kansrijk Mierlo-Hout” en het verwezenlijken van een nieuwe sportaccommodatie, omdat de bestaande accommodaties al lang niet meer voldoen, maar ook willen we aandacht besteden aan ontwikkelingen, waar we ons, als CDA, zorgen over maken, denk aan de toekomst van ’t Goor en het gebrek aan mogelijkheden voor een deel van de jongeren. Natuurlijk zijn wij ook benieuwd hoe u denkt over het winkelaanbod, de ontspanningsmogelijkheden en het groen. Ook horen we graag van u wat positief is aan het wonen in Mierlo-Hout.

Van harte welkom op de eerste wijkavond van het CDA Helmond op 23 juni om 19.30 uur in de Geseldonk. Graag tot dan.