24 augustus 2017

Pak onveilige verkeerspunten aan

CDA Enschede wil in kaart brengen welke gevaarlijke oversteekpunten er op de school-thuisroute in de gemeente Enschede zijn. De partij roept inwoners op om deze punten met hen te delen. Binnenkort beginnen de scholen weer en is het volgens de CDA-afdeling uit Enschede goed om te kijken hoe de verkeersveiligheid vergroot kan worden, want ieder kind heeft recht om veilig naar school te kunnen.

Deze gevaarlijke oversteekpunten kunnen doorgegeven worden via [email protected]. De partij zal bij het schrijven van het verkiezingsprogramma aandacht vragen voor gevaarlijke oversteekpunten bij scholen.

De verkeersveiligheid moet volgens CDA Enschede de komende jaren meer prioriteit krijgen! Ouders moeten onbezorgd hun kinderen naar school kunnen brengen en dat is helaas nog niet overal het geval.

Mart van Lagen, raadslid CDA Enschede