03 april 2019

Werkbezoek aan Buurtkring Usselo

De gemeente Enschede is meer dan de bruisende binnenstad waar we trots op mogen zijn. De gemeente Enschede telt een paar heel mooie dorpen, waaronder Usselo. Het nostalgisch dorpje waar vele mensen achteloos doorheen rijden als ze richting Haaksbergen moeten. Maar juist dat maakt het karakteristieke dorp zo mooi. Eigen identiteit met een gevoel van saamhorigheid en het samen doen.

De CDA-fractie heeft onlangs een bezoekje gebracht aan de buurtkring. Als CDA Enschede vinden wij het belangrijk om met de inwoners in gesprek te zijn en uiteraard te blijven. Vanuit die hoedanigheid werd het dus tijd om met de fractie op pad te gaan. De hele Buurtkring was aanwezig.

Vele onderwerpen kwamen aan bod, waaronder de energievisie, woonvisie, bereikbaarheid en de snelheid waarmee op dit moment door en langs Usselo wordt gereden. Als CDA Enschede vinden wij het van belang om bij belangrijke besluiten het gesprek met de betrokkenen aan te gaan. Vanuit die hoedanigheid gaan wij de komende weken verder op pad in de stad. Midden in de samenleving, net als de voorgaande jaren.

Mart van Lagen
Raadslid CDA Enschede