05 januari 2022

Verkiezingsprogramma en kandidatenlijst CDA Hof van Twente vastgesteld

In een online vergadering hebben de leden van CDA Hof van Twente hebben de kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart volgend jaar vastgesteld. Harry Scholten uit Hengevelde is gekozen als lijsttrekker.

Harry Scholten is nu wethouder van het CDA in Hof van Twente, en heeft samen met wethouder Pieter van Zwanenburg en de CDA fractie prima werk geleverd voor de burgers in Hof van Twente. Vrijwel alle voornemens uit het vierkiezingsprogramma van vier jaar geleden zijn in de afgelopen periode uitgevoerd.

De kandidaat raadsleden zien uit naar de komende raadsperiode, geeft lijsttrekker Harry Scholten aan: “Het CDA Hof van Twente is uw lokale partij, die samen met de kracht, kennis en energie van ons allen ook de komende vier jaar blijft  zorgen voor een gezond, veilig, leefbaar en stabiel Hof van Twente.”

Jongeren, wonen en zorg, de toekomst van de landbouw en energietransitie zijn speerpunten in het verkiezingsprogramma van CDA Hof van Twente. Ook is er volop aandacht voor de zes kernen en vijftien buurtschappen in de gemeente. Het CDA wil aansluiten bij de kracht, kennis en energie die aanwezig is in de buurtschappen en in de kernen. Lokale initiatieven worden gestimuleerd en ondersteund.

CDA Hof van Twente ziet met een ambitieus verkiezingsprogramma, een sterke kandidatenlijst met Harry Scholten als lijsttrekker, de komende gemeenteraadsverkiezingen met vertrouwen tegemoet!

Bekijk ons uitgebreide programma ( een samenvatting volgt binnenkort) en onze mensen via onderstaande links.