Afgelopen vrijdag was de traditionele CDA zomerborrel. Dit keer bij La Cantina, het weer zat mee, gezellig aan een lange tafel onder het genot van overheerlijke huisgemaakte pizza's vergezeld met een bijpassend drankje, in ongedwongen sfeer met elkaar bij te praten.

Micheline Paffen en Ben van Koningsveld (beiden wethouders) vertelden waar ze lokaal & provinciaal mee bezig zijn geweest, en wat er op de rol staat voor de komende periode. Er staan grote uitdagingen op ons te wachten maar met veel plezier en passie blijven zij zich inzetten voor Amersfoort, Hoogland en Hooglanderveen. Zij aan Zij - door, voor en met alle inwoners!

Tweede kamerlid Bart van de Brink was ook aanwezig, hij vertelde hoe hij de afgelopen 2 maanden heeft ervaren maar dan nu in de schijnwerpers als 2e kamerlid. Erg leuke inkijkjes in de dagelijkse gang van zaken, Bart is erg blij met de korte lijnen die we binnen het CDA hebben, zo belt hij met enige regelmaat verschillende lokale bestuurders en wethouders om aan input te komen of bepaalde zaken nu wel of niet goed werken om zo zaken bij te sturen. Het werk in het Haagse doet er echt toe!

Maar voor nu is het eerst vakantie!
Bijkomen, uitslapen, reflecteren, inspiratie op doen, je laten verwonderen, eindelijk dat boek eens uitlezen, nieuwe vrienden maken, oude vrienden weer ontmoeten, echt weer eens tijd voor elkaar!

Geniet van de zomer!

Doe ook mee, geef ook vorm aan je lokale, provinciale of landelijke toekomst en word lid!