09 november 2023

Politiek café: "Energietransitie - Samen op weg naar een groene toekomst"

Op 17 november nodigen CDA De Ronde Venen en CDA Stichtse Vecht u uit om deel te nemen aan een inspirerende bijeenkomst over de toekomst van duurzame energie en haar impact op ons dagelijks leven. Onder het motto "een duurzame leefomgeving" verkent het CDA hoe we landelijk en lokaal de uitdagingen van de energietransitie kunnen aanpakken.

Derk Boswijk, nummer 3 op de kandidatenlijst van het CDA en op dit moment woordvoerder Klimaat en Energie, zal zijn visie delen op de rol van duurzaamheid in een groene, schone, en gezonde leefomgeving. Tijdens dit politieke café zullen twee lokale experts op het gebied van energie hun inzichten delen, en samen met Derk Boswijk en het publiek bespreken hoe we gezamenlijk stappen kunnen zetten naar een duurzamere toekomst.

Dit evenement is een kans om te begrijpen hoe de energietransitie ons allemaal aangaat en hoe we gezamenlijk kunnen werken aan een groenere en schonere toekomst. We nodigen iedereen uit om deel te nemen aan deze belangrijke discussie. Er is volop ruimte voor vragen en discussie, en na afloop is gelegenheid voor een drankje. Aanvang 16.00 uur, eindtijd ongeveer om 17:30 uur. Locatie: Optisport in Mijdrecht. Bij vragen kunt u contact opnemen via [email protected]