09 september 2017

Sportpunt Stichtse Vecht gelanceerd

In de afgelopen jaren heeft het CDA meerdere malen aangedrongen op een centrale plek voor sportaanbieders en sportfacilitering. Aanvankelijk gingen we voor een intern of extern georganiseerd Sportbedrijf, maar dat bleek niet haalbaar. Uiteindelijk is er een klankbordgroep gekomen waarin het CDA goed vertegenwoordigd was. In die klankbordgroep is het idee ontstaan om alles rondom sport te bundelen via een website. Op deze website komt actuele input van de sportverenigingen in Stichtse Vecht en is er de mogelijkheid om digitaal een sportzaal te huren. Daarnaast biedt de gemeente via de website haar faciliterende en adviserende instrumenten aan. Sportpunt Stichtse Vecht is tevens fysiek aanwezig in hun kantoor in “het Kikkerfort” te Breukelen op woensdag, donderdag en vrijdag. Wij vinden het aanwinst voor de gemeente en zijn er erg blij mee! Op zaterdag 9 september is het Sportpunt Stichtse Vecht gelanceerd en daar waren wij natuurlijk bij!