20 december 2014

Verdeling portefeuilles binnen CDA-fractie

Op 2 januari 2015 zal de gemeenteraad van de nieuwe gemeente Krimpenerwaard worden beëdigd. Het CDA zal met vier raadszetels zitting nemen. Daarnaast zullen er ook commissieleden namens het CDA worden benoemd. Commissies ondersteunen en adviseren de gemeenteraad.

De globale verdeling van de raadsleden, die later zal worden aangevuld met commissieleden, is als volgt: Jan Dekker op Economie, Frank Moné op Financiën, Kees Larooij op Ruimtelijke Ordening en Hans Verkerk op Gezondheid.

Conform de begrotingshoofdstukken is de verdeling als volgt:

Verdeling portefeuillesPortefeuilleFractie primairFractie secundairBestuur, Openbare Orde en VeiligheidJanKeesEconomieJanHansCultuur en recreatieFrankJanFinanciënFrank HansVerkeer en vervoerKeesFrankRuimtelijke OrdeningKeesFrankMilieuKees FrankOnderwijsHansFrankVolksgezondheidHansJanSociale voorzieningen en maatschappelijke dienstverleningHansJan