Samen bouwen aan de Krimpenerwaard van morgen

CDA Krimpenerwaard staat klaar. Met een jeugdig team. Want wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. En wij gaan enthousiast bouwen aan die toekomst, want er liggen genoeg uitdagingen: huizen voor starters en ouderen, betaalbare energietransitie, een werkbare toekomst voor agrariërs, zorg voor jongeren die het echt nodig hebben, betere dienstverlening aan de burgers, snelle afhandeling van vergunningaanvragen en beter groenonderhoud. Samen bouwen aan de Krimpenerwaard van morgen!

Voor het CDA Krimpenerwaard staan mensen centraal, niet systemen. Menselijke waardigheid, solidariteit en omzien naar elkaar is het uitgangspunt. We geloven in de kracht en eigen verantwoordelijkheid van verenigingen, kerken en het maatschappelijk middenveld. De overheid is daarbij dienstbaar. Ze is er voor de burger, niet andersom. Daarnaast willen we verder kijken dan de korte termijn: (financiële) problemen lossen we nu op, niet pas in de volgende generatie.