06 maart 2021

Geen regio zonder CDA-er!

Het CDA is goed vertegenwoordigd in alle regio's van Nederland. Er is altijd een CDA-kandidaat in de buurt. Weten wie jouw regiokandidaat is? Bekijk dat op deze kaart.

Vanuit de Leidse regio is Julius Terpstra sinds mei 2020 lid van de Tweede Kamer. Julius staat op plek 20 van de kandidatenlijst voor de verkiezingen. Julius heeft als portefeuille wonen, ruimtelijke ordening en omgevingswet en zet zich met name in voor de positie van starts binnen de volkshuisvesting en werkt aan het oplossen van de woningnood. Lees meer over onze regiokandidaat www.cda.nl/terpstra.

Ook Mirjam van der Stelt staat op de CDA lijst. Zij heeft plek 72. Mirjam is fractievoorzitter van de CDA fractie in Leiderdorp en werkt als beleidsmedewerker bij de regionale veiligheidsregio Holland Midden. In het Leiderdorps Weekblad van 10 maart en Leids Nieuwsblad van 11 maart werd aandacht gegeven aan haar kandidatuur. Mirjam van der Stelt: 'Ik vind het een eer op de lijst te staan'. Kijk op de volgende link voor het volledige artikel in Leiderdorps Weekblad https://www.leiderdorpsweekblad.nl/reader/28923#p=4