18 november 2022

CDA steunt Sint-actie Bollenstreek Omroep

De CDA afdelingen Teylingen en Noordwijk-Noordwijkerhout-De Zilk hebben de afgelopen week geld en cadeautjes ingezameld om zo een bijdrage te leveren aan de actie Sintvoorieder1 van de Bollenstreek Omroep. De omroep zamelt sinterklaascadeaus in die gaan naar kinderen die anders niets krijgen. Het gaat om nieuw speelgoed tot een waarde van 25 euro. Daarmee helpt de Bollenstreek Omroep de stichting Sintvoorieder1 die zich richt op kinderen van 0 tot 18 jaar.

Van het geld wat door de CDA-afdelingen werd ingezameld zijn ook cadeautjes gekocht en samen met de cadeautjes die zijn ingezameld hebben Marie-Alin Alkemade en Sebastiaan Duivenvoorde deze aangeboden aan de Bollenstreek Omroep. Met de actie zijn er ruim 65 cadeautjes ingezameld.

Sebastiaan: ´"Wij vinden het belangrijk dat het Sinterklaasfeest voor alle kinderen een echt feestje is en daarom steunen wij deze actie van harte en willen alle gulle gevers heel hartelijk bedanken"