17 december 2021

Een hoopvol 2022

Het jaar 2021 is bijna voorbij. Een bijzonder jaar waarbij de corona-maatregelen hun stempel drukten op al onze activiteiten. Momenteel nemen de besmettingen met de Omikron variant toe en de huidige corona-maatregelen zijn verlengd tot half januari. Desondanks vertrouwen wij erop dat we in de eerste maanden van het nieuwe jaar een goede campagne kunnen draaien. We rekenen op een mooie uitslag bij de verkiezingen in maart 2022

Het jaar 2021 was een jaar met veel coronamaatregelen, zoals de lockdown en de avondklok. De vergaderingen van de raad van De Wolden gingen ondanks alle maatregelen door. Wanneer het niet fysiek kon, dan werd er digitaal vergaderd. Dit jaar namen we onder andere besluiten over de herijking van het Sociale Domein, het bermbeheer, de transitievisie Warmte en werd de concept toekomstvisie De Wolden opgesteld. Samen met Tjalling de Wit en Jeene Keizer heb ik het CDA-gedachtengoed naar voren gebracht. U heeft daarover kunnen lezen in onze nieuwsbrieven en op de website. De Wolden heeft dit jaar ook een nieuwe burgemeester gekregen. Inge Nieuwenhuizen werd op 16 december geïnstalleerd. Wij vertrouwen op een goede samenwerking met haar.

De komende tijd staat in het teken van de aanloop naar de verkiezingen op 14,15 en 16 maart. Er is een mooi verkiezingsprogramma vastgesteld en we hebben een goede kandidatenlijst. Het campagneteam wil met de CDA-keet de zichtbaarheid van het CDA vergroten. Naast onze eigen website www.cdadewolden.nl zijn wij ook aanwezig op Facebook www.facebook.com/cdadewolden en mogelijk Instagram. Ik ben blij dat ik uw lijsttrekker mag zijn en ik ga vol vertrouwen de toekomst tegemoet. Daarbij reken ik op uw steun en medewerking in de campagne. Ik wens u gezegende kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar.

Karin Brouwer, fractievoorzitter CDA De Wolden