27 mei 2021

CDA Zaltbommel in gesprek over MFA Brakel

De realisatie van een nieuwbouwlocatie voor de scholen en voetbal in Brakel en Zuilichem wordt door de gemeente op de lange baan geschoven. CDA Zaltbommel wil horen hoe dit wordt beleefd door de inwoners van Brakel.

Al jaren staat de nieuwbouw op de agenda. Betrokken inwoners hebben samen met de voetbal en scholen een plan gemaakt. De gemeente is het ondanks meerdere toezeggingen nog steeds niet gelukt om dit goed op te pakken en te zorgen voor een snelle realisatie. Een noodzakelijke investering in de verouderde gebouwen is daarom nodig. De realisatie van een MFA wordt gekoppeld aan toekomstige woningbouw.

CDA Zaltbommel is de komende twee zaterdagen (29 mei en 5 juni) in Brakel om hierover met de Brakelse inwoners te spreken. We maken een rondje door het dorp, bezoeken de locaties en staan bij de PLUS.
Reacties over wat u er van vindt kunt u ook doorgeven kan ook per email of telefoon aan de fractie via [email protected] en/of 06-81474594