24 mei 2022

Wij zoeken nieuwe collega's

Ben jij of ken jij iemand die zich graag dagelijks inzet voor het CDA? Dan is dit je kans! Wij zoeken namelijk nieuwe collega’s voor de functies van Bestuurssecretaris en Fractiesecretaris. Beide vacatures betreft een aanstelling voor 0,5 fte. Het combineren van beide functies in 1 fte is mogelijk.

In de functies van bestuurssecretaris en fractiesecretaris ondersteun je onze Limburgse afdeling en fractie in het Limburgse parlement. Je werkt nauw samen met onze lokale afdelingen, onze provinciale vertegenwoordigers en hebt een vertegenwoordigende rol op landelijk en Europees niveau. Dit is de kans om jezelf te ontwikkelen, jouw netwerk uit te breiden en het CDA nog beter te leren kennen!

Limbourg & Partners verzorgt voor CDA Limburg  de werving en preselectie van deze procedure. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jacco Kempen (Managing Director), 06-2063 4950 of met Marnix Postma (Managing Consultant), 06-3322 5618. Wil je direct reageren dan zien we jouw CV met een korte motivatie graag voor vrijdag 17 juni tegemoet. Via onderstaande link kom je direct op de vacaturepagina.

Vacature Bestuurssecretaris: Bestuurssecretaris - Limbourg & Partners - Werving en Selectie, Interim Management en Projectsourcing

Vacature Fractiesecretaris: Fractiesecretaris - Limbourg & Partners - Werving en Selectie, Interim Management en Projectsourcing