Peter Philips

Kandidaat nummer 12 oet Merkelbek Peter Philips

Een geliefde man, vader van twee zoons en zoals de meeste mensen hem zullen kennen: Peter, zet zich in voor de jongeren in onze gemeenschap is gepassioneerd fotograaf. Maar, ook zijn longen uitblazen bij de Kapel de Holter Jonge of de rust opzoeken in het landschap van Beekdaelen zijn zaken waar hij uitermate van kan genieten.

Wie zich jong voelt, heeft een jonger brein.

Peter’s hart klopt voor de jeugd. Hij ziet hun creatieve ideeën en talenten als een frisse blik op de toekomst. “Zet de jeugd in en je zult versteld staan van wat er allemaal zal gebeuren”, zijn de krachtige woorden van Peter. Door met de jeugd in gesprek te gaan kunnen we het verschil maken.

Tradities in leven houden

Limburg staat bekend om haar vele tradities. Helaas lijken deze stilaan te verdwijnen. Peter maakt zich sterk voor het in leven houden van deze tradities, zodat ook nieuwe generaties hiervan kunnen blijven genieten. Vrijwilligers spelen hierin een doorslaggevende rol en moeten de waardering krijgen die zij verdienen. Want zonder vrijwilligers, geen verenigingen. “Laten we onze krachten bundelen om te voorkomen dat verenigingen ophouden met bestaan”.

En laten we in de toekomst wat meer samenwerken, in het dorp maar ook er buiten. Zo maken we Beekdaelen van ons en zeker nog veel mooier.

#cdabeekdaelen #CDA #GR22 #beekdaelen #lijst1 #mituchveuruch #middenindegemeenschap

Kandidaat nummer 12 oet Merkelbek Peter Philips

Wie zich jong voelt, heeft een jonger brein.

Tradities in leven houden