Marcel de Jong

Lijstduwer Marcel de Jong

De 55 lentes jonge Marcel woont in Oirsbeek en is een zelfstandig ondernemer van JP Systems. Dankzij zijn groene vingers is hij regelmatig in de tuin en bij de Scouting te vinden. Maar ook sleutelen aan allerlei technische dingen vindt hij leuk om te doen. Daarnaast reist Marcel er regelmatig even tussenuit om de cultuur en natuur van andere landen te bezichtigen.

Zijn persoonlijke standpunten

“In deze tijd zien we maar al te goed hoe belangrijk een goed georganiseerde democratie is. Het maakt niet uit waarop je stemt, als je maar stemt!”

“Onze jongeren zijn de toekomst en we moeten samen ervoor zorgen dat hun toekomst ook in onze dorpen kan liggen”

“We moeten werken aan minder maar eenvoudigere regelgeving voor onze burgers en verenigingen”

Leven in Oirsbeek

Het dorpsgevoel en de kleinschaligheid van het dagelijks leven in Oirsbeek spreken Marcel erg aan. Iedereen kent elkaar en dat maakt het dorp zo hecht. Al wandelend door de omgeving staat Marcel telkens weer versteld van de mooie en bijzondere plekken in zijn woongebied. En als hij dan toch een ‘mooiste plekje’ moet kiezen, dan zit hij graag te genieten op het bankje tussen de Krekelberg en de Mariakapel met een schitterend uitzicht over het Krakkert dal richting Oirsbeek.

#cdabeekdaelen #CDA #beekdaelen #GR22 #lijst1 #mituchveuruch #middenindegemeenschap