22 februari 2022

Deel uw persoonlijke ervaringen en verbeterpunten binnen het sociaal domein (WMO en (Jeugdzorg) met ons!

Miriam Duckers en Ton Drissen van CDA Venlo hebben de afgelopen raadsperiode naar vele persoonlijke ervaringen geluisterd van inwoners in onze gemeente omtrent de uitvoering van (Jeugd)zorg en WMO. Deze gesprekken zijn voor ons cruciaal in het ontwikkelen en verbeteren van beleid in dit belangrijke domein. Wilt u uw persoonlijke ervaringen en verbeterpunten binnen het sociaal domein (WMO en (Jeugdzorg) in onze gemeente Venlo ook met Miriam en Ton delen?

Kom dan naar onze inloopavond op donderdag 3 maart van 19.00-21.00 uur. Meldt u aan dan aan via [email protected]. Aanmelden kan t/m zondag 27 februari.

De locatie wordt na aanmelding aan u bekendgemaakt. Heeft u geen mogelijkheid om een emailbericht te sturen dan kunt u zich aanmelden via telefoonnummer 06-23878820.

Kunt u niet komen en wilt u toch uw verhaal kwijt? Dan mag u uiteraard ook uw eigen ervaringen en suggesties ter verbetering rechtstreeks mailen naar [email protected]. Heeft u overige vragen, bel dan: 06-23878820.

Alle verhalen en verbeterpunten, maar natuurlijk ook de goede ervaringen, gaan Miriam en Ton bundelen en overhandigen aan het nieuwe College na de Gemeenteraadsverkiezingen.

Zowel Miriam als Ton hebben al jaren aandacht voor deze dossiers en hopen de komende 4 jaar zich hier weer verder voor te kunnen inzetten.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Miriam Dückers               Ton Drissen