05 juli 2017

Zet je in - Word raadslid

Ben jij betrokken bij jouw omgeving? En sta jij weloverwogen en misschien zelfs wel nuchter in het leven? Maar kun je zodra dat nodig is, bijvoorbeeld bij onrecht, weer juist heel vasthoudend zijn? Dan zoeken wij jou!Want in maart 2018 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats en het CDA zoekt raadsleden!

Doe mee en meld je aan op deze website. Gewoon ter kennismaking en oriëntatie. Je zit dan nog nergens aan vast. Maar je hebt wel de belangrijkste stap gezet om te starten met een politieke carrière: je interesse bekend maken!

Het CDA is een brede volkspartij. Daarom hechten wij veel waarde aan diversiteit. Daarbij vinden wij het met name belangrijk dat onze gemeenteraadsleden authentieke en betrokken mensen zijn die, ieder met een eigen achtergrond en talenten, een bijdrage willen leveren aan een betere samenleving.

Raadslid worden voor het CDA Venlo? Stuur een email naar [email protected]