Laura Leijser

Kandidaat

Met wie hebben wij het genoegen: Als nieuw gezicht van het CDA stel ik mezelf even voor, Laura Leijser getrouwd met Ron met onze twee kinderen is ons gezin compleet. Samen runnen wij ons moderne melkveebedrijf en hebben tevens een nevenactiviteit in educatie en recreatie en toerisme waar mijn passie ligt.

Mijn drive is om de Landbouw positief in beeld te brengen en het gebied beter op de kaart zetten gebruik makend van de kernkwaliteiten van het gebied waardoor het zijn aantrekkingskracht behoudt wat betreft natuur, om te wonen te werken en te recreëren. Mijn sleutel woord hierin is samenwerking.

Waar kennen wij je van: Bekend van de Melk-Drive, Agrarische Natuurvereniging Altena Biesbosch, Biesboschstreeknetwerk en verkiezing top vrouw van Altena.

Eigenschapen: Ondernemer(end), doorzetter, ga voor het beoogde doel, en men zegt dat ik een brede kijk heb.

Voorbeeld vrouw in de politiek: Loes Lijmbach samen hebben wij een rol vervuld als commissie lid Leader West-Brabant, heb dan ook veel waardering voor haar het geen ze voor elkaar heeft gekregen in onze gemeente.

Denk je te bereiken: Nieuw voor mij is de politiek.  Kijkend wat ik voor mijn leefomgeving zou kunnen betekenen heeft mij doen besluiten me hier voor in te zetten. Afgelopen jaren heb ik hard gewerkt aan een breed netwerk.
Op dit moment zijn we druk met de voorbereidingen van de verkiezingscampagne ,CDA Aalburg is deze verkiezing verrassend aanwezig met onze verkiezingsslogan Sociaal én Ondernemend kijken wij uit naar U .