09 februari 2017

CDA organiseert kleurmiddag voor alle kinderen

Het CDA Dongen -’s Gravenmoer organiseert op zaterdag 18 februari een kleurmiddag in ontmoetingscentrum Het Ruim in Dongen. Deze middag kunnen alle kinderen van Dongen, ’s Gravenmoer en Klein-Dongen-Vaart, samen met ouders en opa’s en oma’s, van 14.00 tot 16.00 uur meedoen aan de kleurplatenactie van het CDA.

Het CDA Landelijk heeft een leuke actie waar kinderen uit heel Nederland aan mee kunnen doen. Bestuurslid Marga Allard: “De kinderen maken met hun kleurplaat kans op kaartjes voor een dierentuin voor het hele gezin. Het CDA Dongen - ’s Gravenmoer zal ervoor zorgen dat alle kleurplaten in Den Haag terecht komen. Voor alle kinderen die in Dongen meedoen is er een leuke attentie aanwezig! ” We zien jullie graag op zaterdag 18 februari, vrije inloop van 14.00 tot 16.00 uur in Het Ruim, Oude Baan 15 in Dongen.