28 september 2017

CDA gaat voor een #MooiDongen!

Woensdagavond 27 september is het verkiezingsprogramma 2018-2022 van het CDA Dongen - 's Gravenmoer vastgesteld door de leden. Tijdens de ledenvergadering in de Geubel hebben alle leden voor het programma gestemd. Ook de nieuwe slogan van het CDA is die avond bekend geworden: Mooi Dongen!

André Vonk "Wij zijn als programmacommissie blij dat ons programma unaniem door de leden is aangenomen. Hiermee komt een einde aan een schrijfperiode van ruim zes maanden. In maart is onze programmacommissie door de leden ingesteld. Vanaf dat moment zijn wij samen met de leden, met stichtingen, verenigingen en bedrijven in gesprek gegaan wat er allemaal in het programma moest komen. We kunnen dan ook met trots zeggen dat het programma door en voor de hele gemeente geschreven is!"

Ten opzichte van het vorige verkiezingsprogramma zijn er wel een aantal zaken gewijzigd. Rob Huijben: "Het vorige programma was 27 pagina's lang, onderverdeeld in 12 hoofdstukken. Dit keer hebben wij gekozen voor een kort, krachtig maar duidelijk programma van 9 pagina's, onderverdeeld in maar 5 hoofdstukken. Zo is het programma voor iedereen goed te lezen."

De ledenvergadering stond ook in het teken van de aftrap van de campagne. Het CDA heeft de campagne op een ludieke wijze gestart door middel van confettikanonnen. Aansluitend is er een van de eerste campagnevideo's getoond. Het CDA helemaal klaar voor de komende campagne: het CDA gaat voor een #MooiDongen! Binnenkort is het verkiezingsprogramma van het CDA op onze website te lezen.

Een videoverslag van de avond kunt u hier bekijken.