24 januari 2023

CDA ruim aanwezig op de Senioren Expo Veldhoven

Tijdens de afgelopen Senioren Expo te Veldhoven was het CDA met een stand aanwezig om met de bezoekers in gesprek te gaan. Veel senioren hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om kennis te maken met de CDA-kandidaten voor de aanstaande provinciale én waterschap verkiezingen; zowel de jonge CDA-ers die nu op de verkiezingslijsten staan als oude bekenden waren aanwezig.

Senioren Expo
De Senioren Expo is een complete huishoudbeurs voor de 50-plusser met ruim 150 stands. Alles over sfeervol wonen en leven, reizen, gezondheid en beweging, hobby en creativiteit is er te vinden. De Senioren Expo wordt georganiseerd in samenwerking met KBO-Brabant.

Aan de slag
De hele week is er met bezoekers gesproken over oplossingsrichtingen voor o.a. de huisvesting van senioren én jongeren, de zorg voor het milieu en de toekomst van de boeren, over het werk van de waterschappen en ideeën voor de thuiszorg. Allemaal aandachtspunten voor onze provinciale, landelijke én gemeentelijke vertegenwoordigers! Ook het CDA-Senioren gaan hiermee aan de slag!

Afdeling Dongen – ’s Gravenmoer
Namens het CDA Dongen – ’s Gravenmoer was bestuurslid Marga Allard, ook actief voor het CDA-Senioren, aanwezig. Samen met Tweede Kamerleden, provinciebestuurders, lokale vertegenwoordigers enzovoorts heeft zij geluisterd naar de problemen die nu spelen. „De verhalen tonen de essentie voor een samenhangend ouderenbeleid. Het is goed dat de gemeenteraad van Dongen eind 2023 dit beleidsstuk tegemoet kan zien.”, aldus Marga Allard.