27 september 2021

Dongense delegatie aanwezig bij samenkomst CDA Senioren

Op 24 september 2021 is het seniorennetwerk van het CDA Brabant weer bijeen gekomen. Ditmaal in Waalwijk. Namens de afdeling Dongen - 's Gravenmoer was bestuurssecretaris Marga Allard aanwezig. Ook in de gemeente Dongen willen weer het geluid van en voor de senioren laten horen als CDA.

Met de aanwezigheid van Albert Renders (bestuurslid CDA Brabant) Eric Daandels (CDA wethouder Waalwijk) en enkele Waalwijkse CDA fractieleden kon de informele bijeenkomst van start. Een bijzondere bijeenkomst, zonder vaste agendapunten, die na lange tijd weer eens fysiek plaatsvond. Verder aanwezig waren een enthousiaste groep CDA-ers die zich inzet om de belangen van de Senioren in hun gemeenten onder de aandacht te blijven brengen. Duidelijk werd dat de prioriteit op dit moment ligt bij de de komende gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022.

Verder was er nog een leuk programma georganiseerd, zo spreekt voorzitter Theo Kloet: "Het is meer dan duidelijk geworden waarom de St. Jan de Doper onderdeel uitmaakt van het Grootste Museum van Nederland. Om vervolgens elders in het Waalwijkse bij uitgebreide expositie nog meer verrast te worden met zeer gevarieerde kunst. En over variatie gesproken, de presentatie over de plannen en alle centrumontwikkelingen waren een kijkje in de keuken van uitdagingen voor iedere leerstad."