23 september 2021

Reactie CDA op vertrek wethouder Van Boxtel (PvdA) en PvdA uit coalitie

Het aftreden van wethouder van Boxtel en het uittreden van de PvdA fractie uit de coalitie komt voor het CDA als een totale verrassing.

Na het aftreden van voormalig PvdA wethouder van Beers anderhalf jaar geleden heeft PvdA wethouder van Boxtel haar dossiers overgenomen. De afhandeling van 380kv in ‘s Gravenmoer, de gebiedsontwikkeling Glorieux, woningbouwontwikkeling Noorderlaan, afwikkeling problematiek in de Beljaart, onderwijshuisvesting zijn politiek moeilijke maar belangrijke dossiers.

Wij hebben veel waardering voor het feit dat mevrouw van Boxtel zich de afgelopen 12 jaar heeft ingezet voor de Dongense politiek als betrokken raadslid en als wethouder en wensen haar het beste voor de toekomst.

Wij wachten af wat de consequenties zijn van haar beslissing voor het bestuur en de besluitvorming in Dongen. Wij vertrouwen erop dat er een gedegen oplossing komt die in het belang is van onze inwoners.

Fractie CDA Dongen – ‘s Gravenmoer
Annemarie van Eenennaam