01 december 2021

CDA Gemert-Bakel stelt kandidatenlijst voor gemeenteraadsverkiezingen van 2022 vast

Tijdens de algemene ledenvergadering van het CDA Gemert-Bakel van 30 november is door de leden de kandidatenlijst vastgesteld.
Een lijst van enthousiaste, en talentvolle mensen met een passie om Gemert-Bakel nog beter en mooier te maken, een mooie mix van ervaring, nieuw talent en een goede leeftijdsopbouw.

Al eerder werd Stefan Janszen door de Algemene Leden Vergadering tot lijsttrekker verkozen.

De top van deze lijst bestaat uit een evenwichtige combinatie van kandidaten met geruime ervaring in de gemeenteraad en commissies en nieuwe talent:  Kandidatenlijst gemeenteraadsverkiezingen

Deze lijst wordt nog aangevuld tot een volledige lijst van maar liefst 50 kandidaten. Een groep kandidaten en supporters die een mooie afspiegeling is van alle 7 unieke kernen van de gemeente Gemert-Bakel.

Afdelingsvoorzitter en tevens voorzitter van de kandidatencommissie Willem de Wit is enorm trots op deze sterke kandidatenlijst.
“Wij hebben er het volste vertrouwen in dat CDA Gemert-Bakel de inwoners van Gemert-Bakel hiermee weer perfect kan vertegenwoordigen en de grootste partij van Gemert-Bakel zal blijven”.

Lijsttrekker Stefan Janszen:
“Het is een erg mooie kandidatenlijst, met een goede vertegenwoordiging uit alle dorpen, van mannen en vrouwen, uit alle werkvelden en van alle leeftijdscategorieën. Er zijn nieuwe talentvolle mensen ten opzichte van de vorige keer. Daarmee laten we bovendien zien dat we ruimte bieden voor nieuwe inzichten en (jong) talent. Ik ben heel erg trots dat ik deze lijst mag aanvoeren. Gezamenlijk op naar 16 maart!”

Het thema voor het CDA Gemert-Bakel voor de komende periode is “doen waar het om draait” met het tandwiel als bijbehorend passend symbool.
(een tandwiel is één van de oudste middelen om beweging over te brengen, het is een onderdeel van het geheel en kan gebruikt worden om snelheid of richting te veranderen).

01 Stefan Janszen - Gemert
02 Willeke van Zeelland - De Rips