29 mei 2017

De leukste oma van Gemert-Bakel

Enkele weken geleden vroegen wij u om ons te vertellen wie de leukste, liefste en stoerste Oma van Gemert-Bakel is.
De reacties waren hartverwarmend. Wat een mooie mensen hebben we toch in onze gemeente wonen! Oma’s die naast de leukste oma te zijn ook al jaren mantelzorg verlenen of een deel van de opvoeding van het kleinkind voor hun rekening nemen. Oma’s die al jaren oppassen, oma’s die de beste grappen vertellen en ga zo maar door.
Heel veel inzendingen die de mensen in onze fractie raakte.
En dan moet je een keuze maken. Want wie van al deze fantastische mensen is dan de leukste …

Onze keuze is gevallen op oma Corry van Wanroij uit Gemert.
Oma Corry is volgens haar kleinkinderen de leukste oma. Van haar kleinkinderen hebben we een uitgebreid verhaal gekregen waaruit we met allerlei voorbeelden lazen dat Corry een oma is met ontzettend veel liefde voor haar (achter)kleinkinderen. Daarnaast doet ze al jaren bijzonder actief mee met Gemert Weet (er is zelfs een team naar haar vernoemd) en gaat ze samen met alle kleinkinderen elk jaar een dagje opstap.
Oma Corry heeft een dagje naar de dierentuin gewonnen samen met 4 mensen die ze graag mee wil nemen.

De overige oma’s zien we heel graag op 11 juni op het Boerenbondsmuseum. Ook hen willen we een leuk dagje aanbieden met een lekkere kop koffie en een stuk gebak. Want zo’n mooie mensen, daar doen we graag iets extra’s voor!

Bedankt voor deze mooie verhalen.
Wij hebben ervan genoten.