03 april 2023

Vind u het Gouden Ei?

Komend weekend is het natuurlijk Pasen. Naast gezellig met familie en vrienden zijn, sporten of er naar kijken, wandelen of misschien naar Paaspop, betekent dat ook paaseieren zoeken. Dit jaar zijn er in onze gemeente 25 extra bijzondere paaseieren te vinden: grote CDA-paaseieren. Dus: vind u het Gouden Ei?

We zijn iets meer dan een jaar onderweg na de gemeentelijke verkiezingen vorig jaar. Iedere raadsvergadering worden er besluiten genomen die onze gemeente vooruit helpen en beter maken. Dat gaat over kleine dingen, waar je veel last van kunt hebben, of grote besluiten, zoals woningbouwplannen, schoolgebouwen of ontwikkelingen in het buitengebied. Van dit laatste is de Proeftuin Elsendorp een mooi voorbeeld, dat komende raadsvergadering na een lang traject waarschijnlijk aangenomen gaat worden. Een mooi succes waar nu de vruchten van geplukt moeten gaan worden.

Nu we na een jaar in deze raadsperiode ook het mooie weer tegemoet gaan, is het tijd voor een leuke lente-actie. En daarom liggen er komend paasweekend, van 8 t/m 10 april, 25 grote CDA-paaseieren verstopt in onze gemeente. Van Handel tot De Rips, Elsendorp tot De Mortel, Milheeze, Bakel en Gemert. Overal kunnen ze liggen. Om de kansen te vergroten hebben we de eieren niet zomaar ergens neergelegd. We willen namelijk nog eens extra nadruk leggen op een aantal belangrijke speerpunten uit ons verkiezingsprogramma. Woningbouwplannen, speeltuintjes, centrumplannen en nog veel meer waar we nog elke dag keihard voor aan de slag zijn.

Wanneer u of uw (klein)kind een gekleurd paasei heeft gevonden met CDA sticker erop, mag u hiervan een foto maken en deze op uw social media delen met daarin het CDA Gemert-Bakel getagd. Natuurlijk zitten hieraan leuke prijzen gekoppeld, voor jong en oud! Naast 24 ‘gewone’ gekleurde eieren, ligt er ook ergens een gouden ei verstopt. Daar zit ook een bijzondere prijs aan gekoppeld.

Zoekt u mee komend weekend? En zien wij uw foto tegemoet? Dan bent u misschien wel een van de gelukkige winnaars. Veel zoekplezier!

Namens CDA Gemert-Bakel,

Stefan Janszen