19 december 2021

CDA Castricum stelt kieslijst vast voor verkiezingen 2022.

CDA Castricum kiest lijsttrekker en stelt de kieslijst vast voor de gemeenteraadsverkiezingen van maar 2022

Op zaterdag 18 december 2021 hebben de leden van het CDA Castricum met de kandidatenlijst ingestemd tijdens de Algemene Ledenvergadering.

Een lijst met 18 kandidaten met nieuwe, jonge mensen en ook ervaren mensen, toont het CDA dat ze graag iedereen willen vertegenwoordigen in de gemeente Castricum.

Elize Bon is als lijsttrekker benoemd. Zij is sinds 2003 voor het CDA in de lokale politiek van de gemeente Castricum actief en op dit moment raadslid.

Op nummer 2 staat Martijn van Leeuwen, raadslid uit de kern Bakkum. Op de derde plaats Dorien Veldt, raadslid uit de kern Akersloot en op plek nummer 4 Ivo van Donselaar, 25 jaar, historicus en woonachtig in Castricum. Op plek 5 staat Fer Wilms, zeer ervaren raadslid uit Castricum. Op plek 6 Joost Cornelis, voorzitter KBO Castricum en op plek 7 vinden we Sjaak Welboren uit Limmen, agrariër.

De 18 mensen op de kieslijst zijn allemaal zeer betrokken en actief in de lokale samenleving. Het CDA stelt dan ook: ‘We zijn die lokale partij’. De slogan van het CDA deze gemeenteraadsverkiezingen is “Lokaal, voor jou”. Aangevuld met vertegenwoordiging van

het CDA op regionaal en landelijk niveau en daarom altijd goed georganiseerd en stabiel, heeft het CDA de ambitie en slagkracht om Castricum nog mooier te maken.

CDA Castricum wil hard aan de slag met:

De leefbaarheid van de kernen Akersloot, Bakkum, Castricum, Limmen en de Woude. Met leefbaarheid als focuspunt willen zij meer woningen bouwen, realistisch inspelen op klimaatambities, een aantrekkelijke gemeente zijn en blijven voor inwoners, ondernemers en bezoekers. Goed bereikbaar en met voldoende voorzieningen.

Eenzaamheidsbestrijding blijft zeer zeker ook de komende periode hoog op de agenda staan. Huidig CDA wethouder Falgun Binnendijk heeft daar, ondanks corona, een goede start mee gemaakt, maar ook hier reiken de ambities en doelstellingen van het CDA verder.

Graag ziet het CDA Castricum dat inwoners kiezen voor meer bewegen. Voldoende speel- en beweegplekken op straat voor jong en oud, met en zonder beperking.

Blijf ons volgen op de website en andere sociale media kanalen.

foto: Een deel van de mensen op de kieslijst en huidige wethouder Falgun Binnendijk