06 oktober 2015

7 oktober - Symposium WI met Marja van Bijsterveldt

Mede namens de voorzitter van het bestuur van het Wetenschappelijk Instituut voor het CDA, de heer Theo Bovens, heb ik het genoegen u hierbij uit te nodigen voor een symposium van het Martens Centre for European Studies en de Stichtingsraad van het WI op woensdag 7 oktober vanaf 19.15 uur in het Beatrixgebouw (Jaarbeursplein, Utrecht) over het thema:

Wat de christendemocratie voor Nederland kan betekenen

De heer Ab Klink, die bereid was gevonden een keynote speech te houden, is helaas verhinderd. Wij hebben oud-partijvoorzitter en oud-minister Marja van Bijsterveldt bereid gevonden een speech te houden over de praktische vertaling van de vraag wat de christendemocratie voor Nederland kan betekenen.
 Op het symposium zal tevens het eerste exemplaar van een jubileumpamflet worden aangeboden aan mw. drs. Ruth Peetoom, voorzitter van het CDA. Het pamflet is een cadeau van het WI aan de partij ter gelegenheid van het 35-jarig bestaand. Uiteraard zal er ook gelegenheid tot discussie met de zaal zijn.

Na afloop van het symposium kunt u het pamflet kopen voor 8 euro.

Het symposium zal plaatsvinden in het Beatrixgebouw, Jaarbeursplein in Utrecht. Vanaf 19.00 uur heten wij u welkom met koffie en thee. Het symposium wordt rond 21.15 uur afgesloten met een drankje. Deelname is gratis. Vanwege de beperkte zaalcapaciteit geschiedt inschrijving op volgorde van aanmelding. Meer informatie is beschikbaar op www.cda.nl/wi U dient zich aan te melden door het online aanmeldformulier in te vullen: http://cdaformulieren.nl/wi/?p=65

Wat de christendemocratie voor Nederland kan betekenen

Na afloop van het symposium kunt u het pamflet kopen voor 8 euro.