12 februari 2013

Symposium over de zorg met Ab Klink

Op dinsdag 16 april bent u van harte uitgenodigd het symposium van de Stichtingsraad van het WI bij te wonen. De bijeenkomst vangt aan om 19.00 uur in Rotterdam en heeft als thema:

Kwaliteit als medicijn voor bestrijding van zorgkosten

Oud-minister Ab Klink is bereid gevonden een inleiding over dit thema te houden. Vervolgens zal Pieter Hasekamp, algemeen directeur Zorgverzekeraars Nederland, reageren met een coreferaat. Een panel, bestaande uit beide sprekers zal onder leiding van Theo Bovens, voorzitter WI, met elkaar en de zaal in discussie gaan.

Het vraagstuk van betaalbare en houdbare zorg staat nadrukkelijk op de agenda. Oud-minister Ab Klink zal vanuit de christendemocratie een visie ontwikkelen hoe daarmee om te gaan en zal zowel ingaan op ontwikkelingen in de curatieve als de langdurige zorg.

Het symposium zal plaatsvinden in het grand café/zalencentrum Engels in het Groothandelsgebouw aan het Stationsplein 45. Zalencentrum Engels bevindt zich naast station Rotterdam CS (voor parkeren kan gebruik gemaakt worden van de parkeergarage aan de Conradstraat). Vanaf 19.00 uur heten wij u welkom met koffie en thee. Het symposium wordt rond 21.15 uur met een drankje afgesloten. Het gehele programma treft u hier aan. Deelname is gratis.

U kunt zich aanmelden door het online aanmeldformulier in te vullen of door de volgende link in uw internetadresbalk te plakken: http://cdaformulieren.nl/wi/symposium-stichtingsraad-zorg/

Kwaliteit als medicijn voor bestrijding van zorgkosten