30 augustus 2020

Fietstour door de Zak van Zuid Beveland!

Op zaterdagochtend organiseerde CDAV Zeeland een tour door de Zak van Zuid-Beveland! Dit uiteraard volledig corona-proof en met anderhalve meter afstand. Met sprekers zoals burgemeester José Van Egmond, wethouderMarga Van de Plasse-nagelkerke, Kamerlid Joba van den Berg trapten we af. Onderwerpen die aan bod kwamen waren onder andere hoe zij de politiek in zijn gerold en de rol van vrouwen in besturen. We eindigden de ochtend met een werkbezoek aan fruitteeltbedrijf Van ‘t Westeinde van CDA-Statenfractielid en fruitteler Rinus van 't Westeinde. We bedanken alle aanwezige leden en introducés voor de interesse, sportiviteit en goede gesprekken die gevoerd zijn!

Wilt u ook eens vrijblijvend kennis maken met het CDA(V)? Stuur ons een mail via [email protected]. Volg ons via Facebook voor de laatste updates!