30 juni 2023

Balanceren tussen vertrouwen en controle doe je samen

Ons CDA-Hulst lid (en voormalig plaatsvervangend CDA commissielid) Helga van Laak heeft onlangs haar bul ontvangen na het succesvol afronden van de MHBA aan het Erasmus Centrum voor Zorgbestuur. Na twee inspirerende jaren heeft zij haar inhoudelijke visie kunnen versterken met strategisch bedrijfskundige elementen.

Helga heeft het opleidingstraject afgerond met de thesis 'Balanceren tussen vertrouwen en controle doe je samen' Een kwalitatief onderzoek naar hoe gemeenten en jeugdzorgorganisaties in Zeeland middels samenwerking tot een andere manier van verantwoording kunnen komen. Samenwerking en partnerschap is nodig om de (jeugd)zorg neer te kunnen zetten die van toegevoegde en kwalitatieve waarde is.
Een interessant onderzoek!

Uiteraard willen we Helga van harte feliciteren met het afronden van haar studie.
Natuurlijk hopen we als CDA-Hulst dat Helga onze afdeling met haar kennis, inzicht en ervaringen ons blijvend kan voorzien van nuttige informatie.