13 maart 2022

Campagne zaterdag en NLdoet

Gisteren zijn diverse CDA'ers de straat op gegaan om met kiezers uit onze gemeente in gesprek te gaan. Met Christen Democratische Appèlboompjes, bouw- en kleurplaten voor kinderen, pennen, winkelwagenmuntjes, folders én enthousiasme gingen onze kandidaten en vrijwilligers in Kloosterzande, Vogelwaarde en Hulst in gesprek met inwoners om hen te overtuigen a.s. maandag, dinsdag of woensdag te gaan stemmen. Uiteraard bij voorkeur op één van de kandidaten van het CDA Hulst, Lijst 2.

Ook was een groep CDA'ers bij de scouting in Hulst actief in het kader van de actie NLdoet. De jaarlijkse vrijwilligersactie waar het CDA graag een steentje een bijdraagt. Bij de scouting heeft het CDA samen de jeugd een aantal appèlboompjes geplant. We delen niet alleen deze boompjes uit, maar zetten gelijk de daad bij het woord door Hulst te vergroenen.

Niet alleen letterlijk vergroenen, ook figuurlijk ging er gisteren een groene golf met energieke CDA'ers door onze gemeente! Heb je nog geen appèlboompje, heb je een prangende vraag aan onze lijsttrekker of één van onze andere kandidaten? Ook de komende dagen (en uiteraard ook na de verkiezingen) gaan wij de straat op en gaan graag met u in gesprek!

Vanavond zal onze lijsttrekker Denis Steijaert meedoen aan het verkiezingsdebat van Omroep Hulst.