07 oktober 2023

Succesvolle wafel bak actie

De wafels zijn op! Wow! Vele wafels gingen vandaag over de toonbank bij Dani en Carry. Dank voor het aankopen van de wafels en uiteraard ook voor de vele goede en fijne gesprekken. Laat de wafels smaken!

Een speciaal woord van dank aan Intratuin in Hulst voor de mogelijkheid om wafels te kunnen verkopen bij hen in het pand.
Binnenkort gaat Intratuin over naar een nieuw pand, dat wordt zeker de moeite  waard! Uiteraard zijn ze tot die tijd nog gewoon in hun huidige pand te bezoeken. Kijk voor meer informatie op: https://www.intratuin.nl/intratuin-hulst

Vond u de wafels ook zo lekker smaken? Dat komt natuurlijk door onze super bakkers ;-) , maar nog meer dankzij het overheerlijke beslag van Brood- en Banketbakkerij Goossen. Kijk voor meer informatie op: https://www.facebook.com/p/Brood-en-banketbakkerij-Goossen-100063520990337/?locale=nl_NL

Voor het CDA zijn familiebedrijven en MKB-bedrijven de motoren waar de samenleving op draait. Waardering voor het MBK is dan ook op zijn plaats. Veel Nederlanders zijn werkzaam in het midden- en kleinbedrijf (MKB), dat goeddeels afhankelijk is van lokale en regionale keuzes en ontwikkelingen. Lokale ondernemers maken zelf de belangrijkste keuzes. Maar de gemeente kan wel allerlei randvoorwaarden scheppen voor een florerende lokale economie en bedrijven ondersteunen.