ZEELAND - 2
02 mei 2024

Een fatsoenlijk Europa | Met Marnix van Rij

Donderdag 2 mei - OUWERKERK - We nodigen u van harte uit voor een bijzondere avond waarop we dieper ingaan op het onderwerp: "Een fatsoenlijk Europa". Deze avond zal plaatsvinden op 23 mei a.s., met inloop vanaf 18.30 uur en het programma van 19.00 tot 20.45 uur. De locatie is het Watersnoodmuseum, Weg van de Buitenlandse Pers 5, 4305 RJ Ouwerkerk. Het hoogtepunt van de avond zal de inleiding van Marnix van Rij zijn, waarin hij zijn visie deelt over hoe we samen kunnen werken aan een fatsoenlijk Europa. Een Europa waarin kwaliteit en beschikbaarheid van water een centrale rol spelen.

Na deze inspirerende inleiding zullen we inzoomen op een cruciaal aspect van waterbeheer: de waterkwaliteit en beschikbaarheid, en de rol die Europa hierin speelt. Dit doen we middels een interactief panelgesprek, speciaal voor onze leden uit Zeeland en Zuid-Holland! Hiervoor nodigen we belangrijke spelers uit, uit de visserijsector, zoals vertegenwoordigers van PO Mosselen, de Nederlandse Oestervereniging, de Vissersbond, de Grevelingenvissers en de vaste vistuigvissers.

We hopen van harte u te mogen verwelkomen op deze bijzondere gelegenheid!