08 september 2023

Maidenspeech nieuw burgercommissielid Anne van de Swaluw

Vrijdag 8 september - MIDDELBURG - Vandaag is Anne van de Swaluw beedigd tot burgercommissielid van CDA Zeeland. Ze mocht gelijk aan de slag; in de commissiebestuur hield ze haar maidenspeech.

Over het medewerkersonderzoek van de Provincie

Als CDA fractie hebben we kennis genomen van de resultaten uit het medewerkersonderzoek. Het CDA is blij om te lezen dat medewerkers loyaal zijn, zich verantwoordelijk voelen en ook worden gezien en gehoord binnen de organisatie. Daarnaast bevelen veel medewerkers van de provincie Zeeland de organisatie aan als potentiële werkgever. Een dergelijke aanbeveling is een belangrijke indicatie dat de meeste medewerkers met plezier werken voor onze mooie provincie. Blije medewerkers zijn productieve medewerkers. Het CDA hoopt dan ook dat de provincie ook in de toekomst in staat is om goede en tevreden medewerkers aan zich te blijven binden om de grote opgaven die voor ons te liggen aan te kunnen.