24 oktober 2023

Ondernemer? Meld je aan voor de bijeenkomst met Marnix van Rij!

Bent u ondernemer in Zeeland? En bent u op zoek naar een businessclub met een sterke maatschappelijke én politieke betrokkenheid? Lees dan verder!

Met genoegen stelt de CDA Businessclub Zeeland de bijeenkomst open voor introduces met Staatssecretaris Marnix van Rij op maandag 6 november. Deze bijeenkomst zal plaatsvinden bij Bouwbedrijf Fraanje, een vooraanstaand bedrijf in de bouwsector in onze regio. Fraanje is de Zeeuwse aannemer in nieuwbouw en verbouw.

Het programma voor deze avond ziet er als volgt uit:

• Datum: Maandag 6 november
  • 17:00 - Werkbezoek bij Bouwbedrijf Fraanje
  • 18:30 - Walking dinner op locatie

Het werkbezoek bij Bouwbedrijf Fraanje biedt u de gelegenheid om de activiteiten en prestaties van dit bedrijf van dichtbij te bekijken en om in gesprek te gaan met Staatssecretaris Marnix van Rij over relevante onderwerpen binnen de bouwsector en het regionale ondernemerschap. Het belooft een informatieve en boeiende avond te worden!

Het adres van Bouwbedrijf Fraanje is als volgt: Nieuwe Kraaijertsedijk 37, 4458 NK 's-Heer Arendskerke.

Graag vernemen wij of u aanwezig kunt zijn bij deze bijeenkomst. U kunt uw aanmelding doorgeven vóór 30 oktober door hier te klikken.

Wij kijken ernaar uit om u te mogen verwelkomen op 6 november. Mocht u vragen hebben of aanvullende informatie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected]!

*Het is vereist dat u ondernemer bent in de regio!