20 juli 2021

Werkbezoeken Kamerleden Inge van Dijk en Derk Boswijk aan Zeeland!

Dinsdag 20 juli - ZEELAND - Afgelopen maandag bezochten twee Kamerleden Zeeland: CDA Kamerlid Inge van Dijk en CDA Kamerlid Derk Boswijk. De bezoeken stonden in het teken van toerisme en natuur. Hierbij waren overdag de Statenleden Hannie Kool-Blokland, Rinus van 't Westeinde, Jeffrey Oudeman, Karin van den Broeke en fractiemedewerker Easther Houmes aanwezig, tezamen met de lokale raadsleden Johan Sandee (NoordBeveland), Leen Meijers (Veere), wethouder Pieter WIsse en diverse bestuursleden. 's Avonds werden de lokale raadsleden vervangen voor Statenlid Frank Kuijpers en leden van de CDA Businessclub Zeeland. Overdag bezocht Van Dijk Minicamping Zeelucht te Wissenkerke, de binnenstad van Domburg met Anne Mast (Domburgse Ondernemers), Norbert Bimmel (Eigenaar The Wigwam) en Carla Schönknecht (TOZ) en camping Weltevreden van de heer Adriaan Wisse. 's Avonds bezocht Derk Boswijk Waterdunen gevolgd door een bezoek aan de binnenstad van Oostburg.