13 augustus 2023

CDA-raadsleden houden inloopspreekuur voor inwoners

Vrijdag 18 augustus van 13:00 tot 15:00 uur houden CDA-raadsleden Liesbeth van der Heide en Lieke Muller beiden een politiek inloopspreekuur voor inwoners. Tijdens dit spreekuur kunnen inwoners bij de raadsleden aanschuiven om hun verhaal te delen. De spreekuren vinden plaats in Leidschendam (Douwe Egberts Cafe in de Mall) én Voorburg (Coffee Works aan de Parkweg).

“We horen regelmatig van bewoners dat ze moeite hebben om iemand uit de lokale politiek persoonlijk te spreken. Daarom leek het ons een goed idee om naast onze wijkbijeenkomsten, die het CDA specifiek in/voor wijken organiseert, ook een persoonlijk inloopspreekuur te houden”, legt Liesbeth van der Heide uit. “Het doel is dat inwoners laagdrempelig met ons in contact kunnen komen om hun verhaal te delen. We kunnen niet a la minute een oplossing bieden, we kunnen ook niet alles oplossen, maar we kijken wel of we de komende periode politiek iets met de informatie van bewoners aan de slag kunnen”.

Dat het CDA op verschillende manieren het oor te luisteren legt bij bewoners bleek al uit de wijkbijeenkomsten die de partij eerder al in Voorburg-west en De Heuvel/Amstelwijk organiseerde. ”Het inloopspreeluur vrijdag organiseren is open voor alle inwoners - ongeacht op welke partij je stemt of wat je politieke voorkeur is. Wij zijn aanwezig bij Coffee Works en DE Cafe en mensen zijn welkom om met een kop koffie aan te schuiven”, vult Lieke Muller aan.

Tussen 13:00 en 15:00 is Liesbeth van der Heide aanwezig bij Coffee Works aan de Parkweg in Voorburg, Lieke Muller zit op dat moment bij het Douwe Egberts Café (tegenover Paagman) in de Mall of the Netherlands.