Stem komende woensdag op één van onze kandidaten voor de Provinciale Staten

#4 Moniek van Sandick

"Ik heb heel veel zin in de verkiezingscampagne voor de Provinciale Staten. Zuid-Holland kan nog wel wat meer CDA gebruiken en daar ga ik me voor inzetten."

Van Sandick ziet de Provincie Zuid-Holland als de schakel tussen de gemeentes en de Rijksoverheid, maar ook de schakel tussen de gemeentes onderling, tussen de regio’s en de metropolen. “De provincie is voor mij de beschermer van het weinige groen met oog voor de bovengemeentelijke onderwerpen zoals werkgelegenheid, bereikbaarheid, woningbouw en recreatie. Een pittige provincie gezien de vele mensen, de vele banen, de vele bedrijven en de vele files. De provincie kent daardoor een grote druk op de leefbaarheid voor haar burgers. Hierin een balans vinden is een uitdaging die ik graag met beide handen aangrijp.”

Moniek van Sandick neemt een ruime dosis aan politieke en maatschappelijke ervaring mee. Zij was van 2006 tot en met maart 2018 actief als CDA Raadslid in Leiden. Zij werd hier onder andere bekend door haar succesvolle inzet voor nieuwe en goed onderhouden gymzalen, het openhouden van zwembad de Vliet en de nog uit te voeren herinrichting van het park langs de Korte Vliet.

#41 Gerrit Goedhart

Mocht u nog twijfelen en de voorkeur hebben voor een kandidaat binnen de gemeentegrenzen, dan hebben we goed nieuws voor u: de laatste burgemeester van de voormalige gemeente Noordwijkerhout staat als lijstduwer op de lijst op plek 41.

Lees het programma

Stem komende woensdag op één van onze kandidaten voor het Hoogheemraadschap

#18 Jos Beugelsdijk

#25 Jan de Ridder