Met uw donatie steunt u de partij op vele manieren. Zo kunnen wij campagnevoeren, trainingen geven, projecten ontwikkelen en bouwen aan de toekomst van onze partij.

Doe een directe donatie

Hoeveel wilt u doneren?*

* Verplicht veld

Overige manieren om te doneren:

Steun met belastingvoordeel

Voor hetzelfde geld geeft u meer
Wist u dat u uw contributie ook kunt omzetten in een periodieke gift? En dat u dit niet meer kost, maar juist meer belastingvoordeel oplevert? Ga dan een schenkingsovereenkomst aan met het CDA. Door periodiek aan het CDA te schenken steunt u het CDA voor een aantal jaren en vormt u een structurele steunpilaar onder onze idealen.

Voor meer informatie, klik hier.

Steun via onze clubs

De Club van 100, business club en regioclubs vormen een belangrijke schakel in het netwerk van het CDA. Gevormd door enthousiaste leden die het leuk vinden om elkaar in dit verband te ontmoeten en actief bij te dragen aan de partij. Hun financiële bijdragen vormen een belangrijke steunpilaar voor onze partij.

Bekijk hier onze clublidmaatschappen:

Steun met nalatenschap

Met het CDA als erfgenaam blijft u meebouwen aan een Nederland dat we door willen geven aan onze kinderen. Draagt u het CDA een warm hart toe en wilt u dat wij onze missie na uw overlijden kunnen voortzetten? Denk dan in uw testament aan het CDA.

De Belastingdienst heeft het CDA aangemerkt als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Daardoor is het CDA vrijgesteld van erfbelasting. Dat betekent dat uw schenking dus geheel ten goede komt aan de partij.

Steun een bijzondere organisatie of netwerk

Het is ook mogelijk om één van onze bijzondere organisaties of netwerken te steunen, denk bijvoorbeeld aan ons vrouwennetwerk, de bestuurdersvereniging (BSV) en onze jongeren (CDJA) .

Een overzicht van de verschillende netwerken/organisaties vindt u hier.

Meer informatie over:

Als het totaal van uw giften aan het CDA in een kalenderjaar 1000 euro of meer is, zijn wij als politieke partij verplicht om dit te melden aan het Ministerie van Binnenlandse Zaken. Dat gebeurt door een weergave in het register donaties. Meer informatie over de (Nieuwe) Wet financiering politieke partijen vindt u hier.