Welkom op de site van het CDA Duurzaamheidsnetwerk

De Duurzame Route van het CDA

Het Duurzaamheidsnetwerk (DZN) zet zich in voor duurzaam denken binnen het CDA. Het DZN is een actieve netwerkorganisatie binnen het CDA. Wij bieden bestuurders handvatten op gebied van verduurzaming op gemeentelijk, provinciaal en landelijk niveau. Op die manier hopen wij dat CDA'ers zich landelijk gaan inzetten voor een grote duurzaamheidstransitie.

In de afgelopen maand hebben we als bestuur van het CDA-DZN hard gewerkt aan een handreiking voor de commissie die bezig is met het samenstellen van het Tweede Kamer-verkiezingsprogramma 2021-2025. Met alle inbreng die we in de afgelopen maanden en ook het vorige jaar van de leden hebben gehad is het een stevige handreiking geworden gericht op VOLHOUDBAARHEID. We hopen dat het gehele netwerk zich kan vinden in het stuk.

Meld je ook vooral aan voor onze activiteit vrijdagmiddag op 18 september voor onze netwerkactiviteit in samenwerking met een innovatief tuinbouwbedrijf! Gebruik de link: https://forms.gle/hWRKYg9XGLPg3TTj6.