Er zijn veel meer mannen lid van het CDA dan vrouwen. De uitdaging voor een gelijkere man-vrouwverdeling nemen wij heel serieus. Daarom zetten we de komende twee maanden extra in op het werven van vrouwen. Graag nodigen wij jou als actieve CDA’er uit om mee te doen. Een evenwichtige man-vrouwverdeling is tenslotte ook op lokaal niveau van groot belang.

Uniek welkomstcadeau nieuwe leden in maart en april
Aan deze ledenwerfactie is een uniek welkomstcadeau voor nieuwe leden gekoppeld: zij krijgen een heerlijke lunch aangeboden in Den Haag met onze vrouwelijke prominenten: cda.nl/word-lid Bovendien mogen nieuwe leden een gast meebrengen, en degene die hen heeft aangemeld, wordt ook uitgenodigd voor deze gezellige lunch! 10 euro bonus per nieuw lid Ter extra motivatie ontvang je als afdeling 10 euro bonus voor iedere vrouw die zich in maart aanmeldt als lid. Laten we samen de schouders eronder zetten om van deze actie een succes te maken.