11 december 2021

Marjolijn Mijling is klaar om het stokje van Mark Buck over te nemen

Lovende woorden van de Gelderlander vandaag over onze raadsleden Mark Buck en Marjolijn Mijling als 'kritische tandem' van de gemeenteraad!

Mark Buck is al acht jaar fractievoorzitter van de CDA fractie en wordt gewaardeerd als welbespraakt politicus met duidelijke visie die een koers kan uitzetten. Om zijn bestuurlijke kwaliteiten heeft Mark de laatste jaren daarnaast de politiek mogen dienen als plaatsvervangend voorzitter van de gemeenteraad. Vandaag is hij door het congres van het landelijke CDA benoemd tot secretaris van het partijbestuur.

In zijn voetsporen treedt Marjolijn Mijling, die samen met Mark de afgelopen vier jaar raadslid was. Samen hebben zij zich ingezet voor een beter strooibeleid, opkomen voor armen en inzet voor het Sprokkelbos in Lent. Marjolijn heeft een hart voor de stad en wordt gewaardeerd als echt volksvertegenwoordiger met een hart voor de Nijmeegse inwoners. Marjolijn maakt zich daarom hard voor de inspraak van bewoners, betere participatie voor Nijmegenaren en wensen vanuit de wijken.