Maandag 8 oktober start de Week van de Veiligheid met als thema 'Ben jij voorbereid op criminaliteit?'. Een week lang besteden onder andere gemeenten, brancheverenigingen en politie extra aandacht aan maatregelen om criminaliteit in het bedrijfsleven te voorkomen. Dat is nodig, want ondernemers verliezen jaarlijks miljarden euro's door fysieke en internetcriminaliteit.

Ook gemeente De Marne doet mee aan de Week van de Veiligheid. Tijdens de Week van de Veiligheid kunnen ondernemers en medewerkers deelnemen aan diverse activiteiten om zich beter te beschermen tegen criminaliteit, zoals online overvaltrainingen, gratis veiligheidsscans en themabijeenkomsten.

Gemeente De Marne organiseert op zaterdag 13 oktober een Dag van de Veiligheid. De toegang is gratis. Er zijn verschillende organisaties vertegenwoordigd zo komt de brandweer met een brandcontainer en is er aandacht voor inbraak in een preventietruck.

Lees verder >>>          www.demarne.nl