21 maart 2019

Bedankt CDA kiezers en CDA-HHNK kandidaten

Tijdens de verkiezingen op 20 maart 2019 voor het waterschap Hollands Noorderkwartier hebben heel veel mensen op het CDA gestemd. Desondanks heeft het CDA z’n vier zetels in het waterschap niet kunnen behouden. Dat is natuurlijk heel jammer maar het zal ons er niet van weerhouden om ons goede werk voort te zetten in het waterschap: voor waterveiligheid, voor lage belastingen en voor een actieve aanpak van de regenwateroverlast en de droogteproblematiek. Dank dus aan iedereen die op het CDA-HHNK heeft gestemd en ons het vertrouwen heeft gegeven dat wij ons hier ook de komende jaren hard voor zullen blijven maken.

De afgelopen tijd hebben ook heel veel mensen zich enorm ingezet voor de campagne. Dit geldt allereerst voor de CDA-kandidaten voor het waterschap. Dank aan alle CDA-kandidaten die heel actief waren op social media, via de traditionele media of op de website, die aan het flyeren zijn geweest, die campagnebijeenkomsten hebben bijgewoond of (mede) hebben georganiseerd, die in gesprek zijn gegaan met buren, vrienden, familie en kennissen om het CDA-geluid te laten horen enzovoort enzovoort. Als lijsttrekker ben ik enorm trots op onze CDA-familie. Dat geldt dus ook voor al die CDA-ers die weliswaar niet op de CDA-kandidatenlijst stonden, maar evengoed de afgelopen tijd heel veel energie hebben gestoken in het CDA. Dank aan iedereen die zich zo heeft ingezet voor het CDA waterschap Hollands Noorderkwartier.

Frank Frowijn (Lijsttrekker CDA-HHNK)