25 november 2018

CDA-avond over klimaatadaptatie in Waterland

Iedereen merkt wel iets van de klimaatverandering; daarom is het goed met de mensen in gesprek te gaan over wat we weten over klimaatverandering en hoe we aan kunnen aanpassen (adaptatie) aan de klimaatverandering. Samen met Jan Wijn, de klimaatambassadeur van HHNK, heeft fractievoorzitter Frits Brouwer onlangs presentaties gegeven op een CDA-avond over klimaatadaptatie in de gemeente Waterland. Aansluitend was er ook een levende discussie over hoe je rekening kunt houden in je eigen woonplaats (bijv. tegengaan van wateroverlast bij hevige buien) of in je eigen tuin (meer groen i.p.v. tegels).
Dit was een nuttige bijeenkomst. Andere CDA-afdelingen die interesse hebben zo'n avond te organiseren, kunnen met de CDA-HHNK-fractie contact opnemen. Voor een uitgebreider verslag, zie: www.cda-waterland.com/index.php/nieuwsitems