01 juni 2018

Hoogheemraad Hollands Noorderkwartier organiseert: Informatiebijeenkomsten kandidatenstelling waterschapsverkiezingen

Op 20 maart 2019 zijn er weer waterschapsverkiezingen, tegelijk met de verkiezingen voor Provinciale Staten. De klimaatverandering zorgt voor een intensivering van ons werk: droge voeten, voldoende en schoon water. Om deze taken adequaat in het huidige maatschappelijke veld te kunnen uitvoeren, zoekt het waterschap inspirerende en geëngageerde bestuursleden.

Vanaf nu kunt u zichzelf kandidaat stellen voor het bestuur van het waterschap. Om u te informeren over de waterschapsverkiezingen en de kandidaatstelling, organiseert HHNK vier informatiebijeenkomsten verspreid in hun gebied.

• 19:00-19:30 uur        inloop met koffie/thee
  • 19:30-19:50 uur        welkom door de avondvoorzitter en inleiding door dijkgraaf Luc Kohsiek
  • 19:50-20:30 uur        quiz over de waterschapsverkiezingen + verdere uitleg en gelegenheid om vragen te stellen over de verkiezingen en kandidaatstelling
  • 20:30-20:55 uur        in gesprek met waterschapsbestuurder te zijn + gelegenheid om vragen aan het bestuurslid te stellen
  • 20:55-21:00 uur        afronding
  • 21:00-21:30 uur        napraten met drankje

Het is prettig als u zich opgeeft voor de bijeenkomst. Dat kan op www.hhnk.nl/verkiezingen.

de bijeenkomsten zijn:

1. maandag 18 juni, Grand Café Turf, GEdempte Turfhaven in Hoorn
  2. dinsdag 19 juni, Waterschapskantoor HHNK, Stationsplein 136 in Heerhugowaard
  3. dinsdag 10 juli, Inntel Hotel, Provincialeweg 102 te Zaandam
  4. Woensdag 11 juli, De Kampanje, Willemsoord 63 in Den Helder  (aanvang een kwartier eerder)

(Noot: deze bijeenkomsten worden georganiseerd door het Hoogheemraadschap! Voor informatie betreffende de sollicitatieprocedure bij het CDA moet u kijken op https://www.cda.nl/noord-holland/verkiezingen-2019/ )