We beginnen met #zuidholland

Omdat ik ook toerisme in de portefeuille heb en deze sector op onderdelen een pittige tijd heeft als gevolg van Corona dacht ik het reces ook te gebruiken om met provinciale en lokale afdelingen van het #cda op pad te gaan in eigen land. Want #nederland is schitterend! En dat mag aandacht krijgen!

Veel dank aan @cdazuidholland @goereeoverflakkeecda @cdavld @cdadelft en @alphenadrijncda

Het filmpje van gastheer @michelrogier staat bovenaan deze pagina!

Wist je dat:

@gemeente_go een zeehondenopvang heeft? @a_seal_stellendam is echt een bezoekje waard. Hier worden dieren opgevangen en weer opgelapt zodat ze terug kunnen naar waar ze horen, in de zee. Het raakt me dan toch om te horen wat men met sectie aantreft in de dode dieren. Waardevolle info natuurlijk maar niet iets om als mens heel trots op te zijn.

Het eiland zelf ook een aanrader is met zijn mooie stranden en dijken. Watersporters weten zeker wat ik bedoel!

#vlaardingen verrast met @museumvlaardingen. Naast een prachtig pand vol historie, een expositie van Arie pleijsier ook ruimte voor de lokale helden @bassieenadriaan.nl!

Ze de #vlaardingsestadskraan onlangs gereconstrueerd hebben. Mooie eyecatcher en terecht dat men hier trots op is!

@gemeente.delft was ook een feestje. Wat is het toch een mooie stad met @museumprinsenhofdelft, zijn mooiere verhalen en het schitterende stadhuis! De sfeer van het stadje is bijzonder!

Ook #boskoop bezocht. Schitterend om doorheen te rijden en op bezoek te gaan bij @plantentuin_esveld .
Wat een keuze aan planten … 13.000 soorten … en aangezien ik gek ben op planten voor mij een snoepwinkel!

Laatste stop #papeneiland! Hoe gaaf dat het deze initiatiefnemers letterlijk en figuurlijk gelukt is een eiland uit de grond te stampen! Mooi plekje om even neer te strijken met de kids. Complimenten Jan van Tol en Peter van Eijk!

Nogmaals dank voor de mooie gesprekken over wat jullie nodig hebben als sector, gemeenten, en Provincie van de landelijke overheid om #opvakantieineigenland nog aantrekkelijker te maken!

Volgende stop #zeeland