Beste CDA leden,

Wij zijn weer begonnen aan een jaar waar in principe geen verkiezingen gaan plaatsvinden. Na een bijzonder jaar in met name de provincie is dat een prettige bijkomstigheid. Wij zijn als afdeling Etten-Leur sterk vertegenwoordigd in zowel CDA Markiezaat als CDA Brabant in de personen van Ankie de Hoon, Ger de Weert en mijzelf. Voor met name Ger en mijzelf was het grootste doel om West-Brabant meer op de CDA Brabant kaart te zetten. Dat wat nu gebeurt in het Provinciehuis had ik niet, en ik denk niemand, kunnen voorspellen.

Dat heeft reeds veel tijd gevraagd maar dat wil niet zeggen dat we onze afdeling links moeten laten liggen. Voor veel CDA afdelingen in Brabant worden we toch wel als een van de voorbeeld afdelingen gezien. Wij zijn gezond, we hebben het financiële jaar weer positief kunnen afsluiten maar voor mij een teken dat we niet stil mogen blijven zitten. Wij zijn naarstig op zoek naar nieuwe bestuursleden en burgerleden. Daarom bij deze een beroep op u als CDA lid. Wil je zelf actief meedoen of kent u iemand die graag wat meer zou willen betekenen binnen onze afdeling, kent u jongere mensen die graag iets willen doen in de politiek, bel mij of een van onze bestuursleden. Het is niet zo dat u gelijk een vracht met werk mee naar huis krijgt want we zijn nog goed bezet. Maar wij willen dat soort zaken ook voor de toekomst voorkomen. Wij horen u graag!

Peter Ploegaert (email: peter.ploegaert@ziggo.nl )