Beste leden,

Op moment van schrijven staan we op de drempel van de landelijke verkiezingen op officieel 17 maart. Altijd een belangrijke tijd voor een politieke partij want daar word je afgerekend op wat je gedaan hebt. Wat dat betreft vind ik het moeilijk, want is het fair in deze ongelooflijk moeilijke tijd die nog niemand meegemaakt heeft, Hugo de Jonge als minister en daarmee de partij hierop af te rekenen? Ik laat het aan de Nederlandse bevolking.

Wij als bestuur zijn ons al aan het voorbereiden op de plaatselijke verkiezingen van volgend jaar. We zijn met de nieuwbenoemde burgerleden en nieuwe bestuursleden op “oorlogssterkte”. Zaken als het samenstellen van de vertrouwenscommissie om advies te geven over de nieuwe lijsttrekker en de kieslijst zijn zo goed als afgerond. We starten met het verkiezingsprogramma in de maand april waarbij we de mening van de te bezoeken verenigingen de komende maanden mee zullen nemen. We kunnen als bestuur nu ook sneller schakelen doordat we nieuwe bestuursleden hebben. Om een beeld te krijgen wie de nieuwe bestuurders zijn, wil ik ze in de komende nieuwsbrieven aan u voorstellen. Te beginnen met secretaris Peter Moerkens en Freddy van Peer die zich bezighoudt met HR.

Peter Ploegaert (e-mail: peter@epploegaert.nl)